Центр ІТ

Дніпровський ліцей інформаційних технологій при Дніпропетровському національному університеті ім. О.Гончара (Ліцей) з 2009 року використовує хмарні розв’язки Microsoft. Спочатку це було поштове рішення Live@Edu, а з 2013 року наше рішення було оновлено до Office 365. В 2011 році в Ліцеї при підтримці міста створено Ресурсний центр інформатизації освіти. Ресурсний центр не тільки розгорнув і підтримує рішення Office 365 для Ліцею, його співробітники допомагали у розгортанні більш півтора десятка подібних рішень для шкіл і вищих навчальних закладів міста, а також Дніпропетровського та інших регіонів України. За останні три роки проведено вже більше двох десятків крупних заходів-тренінгів по засвоєнню хмарних технологій з різними категоріями викладачів та співробітників навчальних закладів, а також представниками не тільки освітнього сектору. Найбільш розвинене та функціональне рішення сьогодні має місце в самому Ліцеї (www.dlit.dp.ua) сьогодні воно нараховує більш тисячі робочих аккаунтів. З 2012 року розгорнуто рішення для середніх та дошкільних навчальних закладів Дніпропетровська (www.dnepredu.dp.ua). З 2011 року розгорнуті рішення для Дніпропетровського національного університету ім. О.Гончара (ДНУ) (www.dnulive.dp.ua). Сьогодні функціонують рішення Office 365 і для факультетів ДНУ.

Багаторічний досвід функціонування хмарних рішень від Microsoft в Ліцеї, досвід впровадження та підтримки рішень в інших навчальних закладах свідчить про унікальні можливості рішення Office 365 для налагодження системи комунікацій учнів, викладачів, адміністрації, а також побудови електронного документообігу навчального закладу. Суттєвими особливостями і перевагами системи Office 365 є:

  • зручність і ефективність керування аккаунтами користувачів за допомогою адміністративної консолі керування і PowerShell;
  • унікальна система повної синхронізації поштового аккаунту і бізнес-планування календарів в поштовому рішенні Exchange;
  • можливість дистанційного навчання за допомогою віддаленої комунікації та сумісної роботи над документами, а також проведення освітніх вебінарів за допомогою системи відео-конференц-зв’язку Lync;
  • можливість використання OneDrive і системи браузерного створення і редагування стандартних офісних файлів для розміщення і сумісного використання освітніх матеріалів;
  • система сайтів SharePoint, є єдиним варіантом для створення захищеної системи електронного документообігу організації;
  • економний варіант ліцензування офісного пакету за допомогою нової системи ліцензування локальних програм від Microsoft;
  • постійна модернізація Office 365 звичайно потребує постійного навчання, но модернізація не тільки виправляє де-які неточності, а й постійно представляє користувачам нові зручні інструменти.

Office 365 є найкращим хмарним офісним рішенням.

Схема корпоративного простору ЛІТ

Правила функціонування корпоративного хмарного простору

 

Відповіді на часті запитання та корисні посилання:

1) Сторінка «Зв’язатися з нами».

2) Усунення небажаного налаштування “Відіслати всім”.

3) Адреса магазину ELMS – Microsoft Imagine – LIT.

4) Правила замовлення програмового забезпечення співробітниками та учнями ЛІТ.

5) Сторінка Microsoft з допомоги в роботі з он-лайн сервісами.

6) Посилання для створення Skype-конференції (діє лише для ліцейських аккаунтів). Мова діалогу визначається налаштуванням мови за помовчанням у операційній системі.

7) Корпоративна соціальна мережа Yammer.

8) Як подолати помилки у встановленні MS Office 365 (2016)

 

Корпоративний простір для співробітників та учнів: Sharepoint – portal

Office 365 – хмарний файлово-поштовий простір для співробітників та учнів:

Portal Microsoft OnLine

Магазин безкоштовного програмового забезпечення для учнів та викладачів:

Увага! Магазин DreamSpark у зв’язку з ребрендінгом Microsoft тепер має назву Microsoft Imagine:

Microsoft Imagine Premium

Замовлення програмового забезпечення користувачами відбувається через магазин ELMS (Electronic License Management System from Kivuto Solutions Inc)

ELMS for Microsoft Imagine (відео)

Правила замовлення програмового забезпечення співробітниками та учнями ЛІТ

Лист службі підтримки магазину ELMS для відправлення заявки​

Інструкція по встановленню Office 2013-16 для користувачів Office 365

Шановні користувачі!

Cлужбі підтримки live та elms є технічними службами, що працюють на безкоштовній доброчинній основі. Вони виконують правила викладені на цій сторінці та за вказаними на цій сторінці посиланнями, у зв’язку з цим:

1. Чітко вказуйте запитання та необхідні допомогу.

2. Направляйте запитання на відповідну адресу:
elms – програмове забезпечення,
live – office 365 – поштовий простір та хмарні служби,
director – скарги та пропозиції адміністрації,
kursy – запитання з приводу організації та роботи підготовчих курсів,
lit – запитання загального змісту.

3. Не надсилайте листи подяк та скарг на робочі адреси elms та live – це лише збільшує работу працівникам технічних служб. Якщо вважаєте це за потрібне – надсилайте листи такого змісту на адресу адміністрації – director.

 

Підтримка користувачів Office 365

all-help.png