Правила корпоративного простору

Аккаунти он-лайн простору

Відповідно до договору ліцею з компанією Microsoft в ліцеї функціонує корпоративний простір Office 365.

Простір функціонує у домені dlit.dp.ua вхід за адресою portal.office.com

Доступ до всіх сервісів здійснюється за ліцейським аккаунтом:

  • Ліцейські аккаунти створюються для всіх співробітників ліцею. За достовірність інформації внесеної до аккаунту співробітнику відповідає зав. канцелярії ліцею.
  • Аккаунти учнів створюються на основі заяви про зарахування учня до ліцею. За достовірність інформації внесеної до аккаунту учня відповідає секретар ліцею.
  • Аккаунти слухачів курсів створюються на основі заяви про зарахування на курси. За достовірність інформації внесеної до акаунту відповідають методисти підготовчих курсів ліцею.

Координація роботи з підготовки корпоративного простору до функціонування проводиться заступником директора ліцею з ІТ.

Директор ліцею затверджує​:

1) Адміністративні адреси (у домені dlit.dp.ua):

lit – зовнішня адреса ЛІТу для запитів скарг та пропозицій;

director – адреса адміністрації ліцею;

kursy – адреса підготовчих курсів.

adm – (Administrator) глобальний адміністратор – технічна адреса.

live – (Адміністратор Office 365 Microsoft-LIT) адміністратор служби підтримки

ELMS – (Адміністратор Microsoft Imagine – LIT) адміністратор он-лайн магазину безкоштовного програмового забезпечення.

2) Правила функціонування простору.

3) Адміністраторів простору. Призначає відповідальних за функціонування адміністративних адрес.

4) Запроваджує службу підтримки користувачів (live) та контролює її роботу.​

Адміністрація ліцею:
  • Підтримує функціонування освітнього простору.
  • Роз’яснює правила його функціонування, переваги та безпечність простору.
  • Надає допомогу користувачам у випадках виникнення непорозумінь.
  • Інформує учасників простору про події у ліцеї та регламенті навчальних та культурних заходів.
  • Розглядає скарги на роботу простору та поведінку його учасників.
  • Контролює роботу службових адрес та відповідальних осіб.
Куратори:
Куратори та відповідальні особи курсів контролюють склад груп розсилки та відповідають за їх актуальний стан.

 

Викладачі інформатики:
Роз’яснюють склад та особливості функціонування сервісів корпоративного простору учням та іншим співробітникам ліцею. Беруть участь у створенні матеріалів допомоги та інструкцій по функціонуванню хмарного простору та його сервісам.

Відповіді на часті запитання та корисні посілання:

1) Сторінка «Контакти».

2) Усунення небажаного налаштування Відіслати всім

3) Адреса магазину ELMS – Microsoft Imagine – LIT.

4) Правила замовлення програмового забезпечення співробітниками та учнями ЛІТ.

5) Сторінка Microsoft з допомоги в роботі з он-лайн сервісами.

6) Посилання для створення Skype-конференції (діє лише для ліцейських аккаунтів). Мова діалогу визначається налаштуванням мови за помовчанням у операційній системі.

7) Корпоративна соціальна мережа Yammer.

​Правила функціонування корпоративного освітнього он-лайн простору ліцею

Корпоративний простір ліцею є освітнім простором, тому на нього поширюються всі вимоги освітнього законодавства України, наказів та розпоряджень Міністерства, місцевих органів управління освітою, Статуту ліцею.

Простір є робочим навчальним простором, основною задачею якого є набуття навичок роботи з новими комп’ютерними технологіями та спрощення та підвищення ефективності спілкування всіх учасників навчального процесу. Тому в просторі не обговорюються расові, політичні, інші теми, заборонені законодавством в межах навчального закладу.

Користувачі:

Зобов’язані:

  • Пам’ятати власні логін та пароль, зберігаючи пароль у таємниці.​
  • Запити з питань корпоративного простору направляти на адресу служби  підтримки (live).
  • Скарги, зауваження та подяки на роботу служби підтримки направляють адміністрації (director).
  • Дотримуватись правил затверджених адміністрацією ліцею.
  • Формують електронні листи з урахуванням правил ділового електронного листування.
  • Поважати інших користувачів простору.
  • ​Не надсилати спамові повідомлення та повідомлення, що містять приховані рекламні матеріали. Спамом вважається незамовлена масова розсилка повідомлень.
  • Не допускати нецензурних, образливих висловів та посилань, що суперечать вимогам законодавства України.
  • Співпрацювати, допомагаючи менш досвідченим користувачам засвоювати нові сервіси.
  • Не використовувати імена подібні вказаним у додатку 2. при створенні власних груп та ресурсів.
  • Не розповсюджувати адреси та персональну інформацію користувачів простору.
  • Блокувати аккаунти тих хто порушує ці правила.

Мають право:

  • Користуватися відповідними ліцензіями, які має ліцей в освітньому просторі.
  • Встановлювати програмове забезпечення на власні пристрої в межах, які дозволяють освітні ліцензії
  • Користуватися всіма сервісами, що надаються компанією Microsoft у межах освітніх ліцензій Office 365.
  • Замовляти освітні ресурси для групової роботи.
  • Отримувати он-лайн допомогу та консультації адміністраторів за допомогою поштових повідомлень, Skype-конференцій, вебінарів, тощо.
  • Отримувати допомогу та пояснення про особливості функціонування простору та новини сервісів в межах консультацій працівників ліцею.
  • Учні в межах програми alumni можуть зберігати поштову скриньку та її функціональність після закінчення ліцею (курсів). Співробітники також можуть зберігати ліцейську скриньку, якщо продовжують співпрацю з ліцеєм.

В ліцеї працює служба підтримки користувачів хмарного простору Office 365 (live).
Служба підтримки здійснює підтримку користувачів простору за наступними напрямками:

  • Надає допомогу користувачам в межах повноважень наданих адміністрацією.
  • Відповідає за дотримання правил запроваджених адміністрацією ліцею, обумовлених договором ліцею з компанією Microsoft та установлених освітнім законодавством України.
  • Здійснює заходи автоматичного моніторингу та блокування небажаного вмісту (вірусних вкладень та спамового вмісту) та аккаунтів користувачів, які порушують правила функціонування простору. У випадку фіксування порушення правил користувачами блокує аккаунт порушника та передає інформацію адміністрації ліцею для прийняття рішення.
  • У випадку фіксування технічних проблем вживає термінові заходи по усуненню проблем.
  • Служба підтримки обслуговує лише запити із внутрішніх адрес (у домені dlit.dp.ua). Запити із зовнішніх адрес обслуговуються лише у випадках, коли користувач не може отримати доступ до корпоративної скриньки. Скарги на роботу служби підтримки можна надсилати на адресу адміністрації: director.
  • Встановлює тимчасові паролі по запитам користувачів у випадку їх втрати. По запиту користувачів, надсилає тимчасові паролі на довірені адреси користувачів. Довіреними вважаються персональні адреси користувачів вказані у заяві про зарахування до ліцею, курсів або на роботу.
  • Приймає заходи по забезпеченню нерозповсюдження персональних даних які потрапляють у корпоративний простір. До збереження відносяться також всі данні, які стали відомі адміністратору при роботі над усуненням проблем простору чи запитами користувачів.