Правила корпоративного простору

Аккаунти он-лайн простору

Відповідно до договору ліцею з компанією Microsoft в ліцеї функціонує корпоративний простір Office 365.

Простір функціонує у домені dlit.dp.ua вхід за адресою portal.office.com

Доступ до всіх сервісів здійснюється за ліцейським аккаунтом:

  • Ліцейські аккаунти створюються для всіх співробітників ліцею. За достовірність інформації внесеної до аккаунту співробітнику відповідає зав. канцелярією ліцею.
  • Аккаунти учнів створюються на основі заяви про зарахування учня до ліцею. За достовірність інформації внесеної до аккаунту учня відповідає секретар ліцею.
  • Аккаунти слухачів курсів створюються на основі заяви про зарахування на курси. За достовірність інформації внесеної до акаунту відповідають методисти підготовчих курсів ліцею.

Координація роботи по підготовці корпоративного простору до функціонування проводиться заступником директора ліцею з ІТ.

Директор ліцею затверджує​:

1) Адміністративні адреси (у домені dlit.dp.ua):

lit – зовнішня адреса ЛІТу для запитів скарг та пропозицій;

director – адреса адміністрації ліцею;

kursy – адреса підготовчих курсів.

adm – (Administrator) глобальний адміністратор – технічна адреса.

live – (Адміністратор Office 365 Microsoft-LIT) адміністратор служби підтримки

ELMS – (Адміністратор Microsoft Imagine – LIT) адміністратор он-лайн магазину безкоштовного програмового забезпечення.

2) Правила функціонування простору.

3) Адміністраторів простору. Призначає відповідальних за функціонування адміністративних адрес.

4) Запроваджує службу підтримки користувачів (live) та контролює її роботу.​

Адміністрація ліцею:
  • Підтримує функціонування освітнього простору.
  • Роз’яснює правила його функціонування, переваги та безпечність простору.
  • Надає допомогу користувачам у випадках виникнення непорозумінь.
  • Інформує учасників простору про події у ліцеї та регламенті навчальних та культурних заходів.
  • Розглядає скарги на роботу простору та поведінку його учасників.
  • Контролює роботу службових адрес та відповідальних осіб.
Куратори:
Куратори та відповідальні особи курсів контролюють склад груп розсилки та відповідають за їх актуальний стан.

 

Викладачі інформатики:
Роз’яснюють склад та особливості функціонування сервісів корпоративного простору учням та іншим співробітникам ліцею. Приймають участь у створенні матеріалів допомоги та інструкцій по функціонуванню хмарного простору та його сервісам.

Відповіді на часті запитання та корисні посілання:

1) Сторінка «Контакти».

2) Усунення небажаного налаштування Відіслати всім

3) Адреса магазину ELMS – Microsoft Imagine – LIT.

4) Правила замовлення програмового забезпечення співробітниками та учнями ЛІТ.

5) Сторінка Microsoft з допомоги в роботі з он-лайн сервісами.

6) Посилання для створення Skype-конференції (діє лише для ліцейських аккаунтів). Мова діалогу визначається налаштуванням мови за помовчанням у операційній системі.

7) Корпоративна соціальна мережа Yammer.

​Правила функціонування корпоративного освітнього он-лайн простору ліцею

Корпоративний простір ліцею є освітнім простором, тому на нього поширюються всі вимоги освітнього законодавства України, наказів та розпоряджень Міністерства, місцевих органів управління освітою, Статуту ліцею.

Простір є робочим навчальним простором, основною задачею якого є набуття навичок роботи з новими комп’ютерними технологіями та спрощення та підвищення ефективності спілкування всіх учасників навчального процесу. Тому в просторі не обговорюються расові, політичні, інші теми, заборонені законодавством в межах навчального закладу.

Користувачі:

Зобов’язані:

  • Пам’ятати власні логін та пароль та зберігати пароль у таємниці.​
  • Запити з питань корпоративного простору направляти на адресу служби  підтримки (live).
  • Скарги, зауваження та подяки на роботу служби підтримки направляють адміністрації (director).
  • Дотримуватись правил затверджених адміністрацією ліцею.
  • Формують електронні листи з урахуванням правил ділового електронного листування.
  • Поважати інших користувачів простору.
  • ​Не надсилати спамові повідомлення та повідомлення, що містять приховані рекламні матеріали. Спамом вважається незамовлена масова розсилка повдомлень.
  • Не допускати нецензурних, образливих висловів та посилань, що суперечать вимогам законодавства України.
  • Співпрацювати, допомагаючи менш досвідченим користувачам засвоювати нові сервіси.
  • Не використовувати імена подібні вказаним у додатку 2. при створенні власних груп та ресурсів.
  • Не розповсюджвати адреси та персональну інформацію користувачів простору.
  • Блокувати аккаунти тих хто порушує ці правила.

Мають право:

  • Користуватися відповідними ліцензіями, які має ліцей в освітньому просторі.
  • Встановлювати програмове забезпечення на власні пристрої в межах, які дозволяють освітні ліцензії
  • Користуватися всіма сервісами, що надаються компанією Microsoft у межах освітніх ліцензій Office 365.
  • Замовляти освітні ресурси для групової роботи.
  • Отримувати он-лайн допомогу та консультації адміністраторів за допомогою поштових повідомлень, Skype-конференцій, вебінарів, тощо.
  • Отримувати допомогу та пояснення про особливості функціонування простору та новини сервісів в межах консультацій працівників ліцею.
  • Учні в межах програми alumni можуть зберігати поштову скриньку та її функціональність після закінчення ліцею (курсів). Співробітники також можуть зберігати ліцейську скриньку, якщо продовжують співпрацю з ліцеєм.

В ліцеї працює служба підтримки користувачів хмарного простору Office 365 (live).
Служба підтримки здійснює підтримку користувачів простору за наступними напрямками:

  • Надає допомогу користувачам в межах повноважень наданих адміністрацією.
  • Відповідає за дотримання правил запроваджених адміністрацією ліцею, обумовлених договором ліцею з компанією Microsoft та установлених освітнім законодавством України.
  • Здійснює заходи автоматичного моніторингу та блокування небажаного вмісту (вірусних вкладень та спамового вмісту) та аккаунтів користувачів, які порушують правила функціонування простору. У випадку фіксування порушення правил користувачами блокуэ аккаунт порушника та передає інформацію адміністрації ліцею для прийняття рішення.
  • У випадку фіксування технічних проблем вживає термінові заходи по усуненню проблем.
  • Служба підтримки обслуговує лише запити із внутрішніх адрес (у домені dlit.dp.ua). Запити із зовнішніх адрес обслуговуються лише у випадках, коли користувач не може отримати доступ до корпоративної скриньки. Скарги на роботу служби підтримки можна надсилати на адресу адміністрації: director.
  • Встановлює тимчасові паролі по запитам користувачів у разі їх втрати. У разі запиту користувачів, надсилає тимчасові паролі на довірені користувацькі адреси. Довіреними вважаються персональні адреси користувачів вказані у заяві про зарахування до ліцею, курсів або на роботу.
  • Приймає заходи по забезпеченню нерозповсюдження персональних данних які потрапляють у корпоративний простір. До збереження відносяться також всі данні, які стали відомі адміністратору при роботі над усуненням проблем простору чи запитами користувачів.