Безпека при роботі з поштовими службами

Найпростіші правила безпеки користування корпоративною поштою практично такі самі, як і при будь-якому спілкуванні в інтернеті. Наприклад, в третьому класі середньої школи пропонують правила, які після заміни слів “батьки” та “дорослі” на “адміністратор”, утворюють основні правила безпечної роботи в інтернет

Правила інтернет безпеки. 3 клас Сходинки до інформатики Ломаківська та інші
Правила інтернет безпеки (3 клас)

Правила персональної безпеки

  • Не відкривати вкладення з листів від невідомих адресатів, навіть коли текст листа вас до цього зацікавлює (такі тексти задля цього спеціально готуються) — Це так само небезпечно, як і впускати у квартиру невідомих людей, які теж можуть розповісти вам цікаві історії.
  • Не надсилати персональні данні навіть тоді, коли за це вам обіцяють багато міліонні суми, які залишилися  від померлих родичів. —-  Це теж саме, що віддати власні документи першому зустрічному.
  • Помічати спамові розсилання як ненадійну пошту, щоб надалі вона сортувалася за цією ознакою. — Інакше це теж саме, що запросити кожного, хто роздає рекламу до власної поштової скриньки.
  • Вміти відрізняти листи з шантажем.

Для блокування небажаних адрес та вмісту користувач може скористатися контекстним меню, яке можна викликати натисканням правої клавіши миші на листі, який треба у наступному заблокувати:

Персональне блокування небажаних листів

Засоби корпоративної безпеки

  • Про всі проблеми корпоративної пошти та випадки масових небажаних надсилань сповіщати службу підтримки.
  • Намагатися виконувати всі правила роботи з корпоративною поштою — допомагати колегам, які про це забули.
  • Намагатися якнайменше надсилати файли безпосередньо поштою. Розміщувати ці файли у корпоративних сховищах:
    – системні файли в SharePoint (ЛІТ, Дніпро),
    – тимчасові – разові в персональному OneDrive (ЛІТ, Дніпро).
  • Зберігати копії важливі дання у спеціально створених хмарних сховищах.
  • Не використовувати паролі для парольного доступу до файлів та архівів. Замість цього рекомендуємо надавати доступ до таких ресурсів за допомогою організації прав доступу відповідним користувачам, які передбачає система SharePoint.