Служба підтримки користувачів

У Ліцеї працює служба підтримки користувачів хмарного простору Office 365
за наступними напрямками:

1) Консультативна підтримка.
Усі запити на підтримку треба відправити на адресу
Адміністратора ліцейського поштового простору Office 365:


З цієї адреси надаються будь-які роз’яснення та допомога користувачам Office 365.

2) Скидання паролів.
Існує єдина стандартна процедура скидання паролів користувачів:
викладачів, учнів, батьків, слухачів курсів.
У запиті на згадану вище адресу, треба вказати:
хто подає запит, та до якої скриньки скинути пароль.
Щоб отримати швидке скидання паролю треба надіслати запит з довіреної поштової адреси, такою вважається та, що вказана у заяві про вступ до Ліцею або підготовчих курсів.
Якщо користувач не знає адреси своєї довіреної пошти, або бажає її змінити, він може надіслати на адресу адміністратора, вказану вище, нову довірену адресу. Якщо користувач не має іншої електронної адреси, то в якості перевірочного слова може бути номер телефону (який також вказувався у заяві).

3) Адміністрування.
У Ліцеї також існує декілька співробітників, які можуть скинути пароль при особистому зверненні користувача:

Володимир Борисович (к.310)
Ірина Євгенівна (к.311)
Наталія Олегiвна (к.310)
Світлана Владиславівна (к.102)
Сергій Борисович (к. 204)

Служба підтримки користувачів

Служба підтримки обслуговує лише запити із внутрішніх адрес (у домені dlit.dp.ua).

Запити із зовнішніх адрес обслуговуються лише у випадках, коли користувач не може отримати доступ до корпоративної скриньки.

Скарги на роботу служби підтримки можна надсилати на адресу адміністрації: