Служба підтримки користувачів

У Ліцеї працюють наступні служби підтримки користувачів:

Служба підтримки користувачів корпоративного хмарного простору Office 365
Працює за наступними напрямками:

1) Консультативна підтримка.
Усі запити на підтримку треба відправити на адресу
Адміністратора ліцейського поштового простору Office 365:


З цієї адреси надаються будь-які роз’яснення та допомога користувачам Office 365.

2) Скидання паролів.
Існує єдина стандартна процедура скидання паролів користувачів:
викладачів, учнів, батьків, слухачів курсів.
У запиті на згадану вище адресу, треба вказати:
хто подає запит, та до якої скриньки скинути пароль.
Щоб отримати швидке скидання паролю треба надіслати запит з довіреної поштової адреси, такою вважається та, що вказана у заяві про вступ до Ліцею або підготовчих курсів.
Якщо користувач не знає адреси своєї довіреної пошти, або бажає її змінити, він може надіслати на адресу адміністратора, вказану вище, нову довірену адресу. Якщо користувач не має визначеної довіреної електронної адреси, то в якості перевірочного слова може бути номер телефону (який також вказувався у заяві).

3) Адміністрування.
У Ліцеї також існує декілька співробітників, які можуть скинути пароль при особистому зверненні користувача:

Володимир Борисович (к.310)
Ірина Євгенівна (к.311)
Світлана Владиславівна (к.102)
Сергій Борисович (к. 204)

Служба підтримки користувачів магазину програмового забезпечення

Ще однією консультативною службою є:

Служба підтримки користувачів он-лайн магазину безкоштовного програмового забезпечення ELMS:

Також ця служба надає консультативну допомогу з питань програмового забезпечення магазину.
Для того, щоб така допомога була ефективною, треба спочатку переглянути офіційну довідку магазину.

Управління службами підтримки користувачів та рекомендації для прискорення надання допомоги:

Служби підтримки обслуговують лише запити із внутрішніх адрес (у домені dlit.dp.ua).

Запити із зовнішніх адрес обслуговуються лише у випадках, коли користувач не може отримати доступ до корпоративної скриньки.

Служби підтримки працюють на доброчинній безоплатній основі.

Служби підтримки на працюють в режимі чату, а лише поштових повідомлень з  нормативною відповіддю протягом робочого дня.

Не надсилайте запити на кілька служб одразу.

Не надсилайте скарги та подяки на адресу служб підтримки – цим ви лише сповільнюєте її роботу.

Інші службові адреси:

Листування до секретарів та приймальної ліцею:

Листування до методистів підготовчих курсів: