Центр ІТ

Дніпровський ліцей інформаційних технологій при Дніпровському національному університеті ім. О.Гончара (Ліцей) з 2009 року використовує хмарні розв’язки Microsoft. Спочатку це було поштове рішення:

Live@Edu

З 2013 року наше рішення було оновлено до Office 365. В 2011 році в Ліцеї при підтримці міста створено

Ресурсний центр інформатизації освіти

Ресурсний центр не тільки розгорнув і підтримує рішення Office 365 для Ліцею, його співробітники допомагали у розгортанні більш трьох десятків подібних рішень для шкіл і вищих навчальних закладів міста, а також Дніпропетровського та інших регіонів України. За останні роки проведено десятки крупних заходів-тренінгів по засвоєнню хмарних технологій з різними категоріями викладачів та співробітників навчальних закладів, а також представниками не тільки освітнього сектору.

Починаючи з 2015 року, в 2019 році за активної участі Ліцею проведено вже V Всеукраїнську школу хмарних технологій для викладачів закладів освіти.

Найбільш розвинене та функціональне рішення сьогодні має місце в самому Ліцеї (www.dlit.dp.ua) сьогодні більш півтори тисячі робочих акаунтів є активними, тобто постійно діючими. З 2012 року розгорнуто рішення для середніх та дошкільних навчальних закладів Дніпропетровська (сьогодні Дніпра) (www.dnepredu.dp.ua). З 2011 року розгорнуті рішення для Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара (ДНУ) (www.dnulive.dp.ua). Сьогодні функціонують рішення Office 365 для всіх факультетів ДНУ. В хмарному просторі Ресурсного цетру сьогодні відбувається і обласна активнисть за напрямком МАН (www.dniproedu.dp.ua), а також підтримка Всеукраїнської оліспіади з ІТ (www.oit.dp.ua).

Багаторічний досвід функціонування хмарних рішень від Microsoft в Ліцеї, досвід впровадження та підтримки рішень в інших навчальних закладах свідчить про унікальні можливості рішення Office 365 для налагодження системи комунікацій учнів, викладачів, адміністрації, а також побудови електронного документообігу навчального закладу. Суттєвими особливостями і перевагами системи Office 365 є:

  • зручність і ефективність керування акаунтами користувачів за допомогою адміністративної консолі керування і PowerShell;
  • унікальна система повної синхронізації поштового акаунту і бізнес-планування календарів в поштовому рішенні Exchange;
  • можливість дистанційного навчання за допомогою віддаленої комунікації та сумісної роботи над документами, а також проведення освітніх вебінарів за допомогою системи відео-конференц-зв’язку Skype для бізнесу (раніше Lync);
  • можливість використання OneDrive і системи браузерного створення і редагування стандартних офісних файлів для розміщення і сумісного використання освітніх матеріалів;
  • система сайтів SharePoint, є єдиним варіантом для створення захищеної системи електронного документообігу організації;
  • економний варіант ліцензування офісного пакету за допомогою нової системи ліцензування локальних програм від Microsoft;
  • спрямованість розвитку Office 365 на підтримку освітянських потреб робить це рішення дуже привабливим для використання його можливостей в освітніх закладах;
  • постійна модернізація Office 365 звичайно потребує постійного навчання, но модернізація не тільки виправляє де-які неточності, а й постійно представляє користувачам нові зручні інструменти.
Office 365 є найкращим хмарним офісним рішенням.

Правила функціонування корпоративного хмарного простору

Відповіді на часті запитання та корисні посилання:

1) Сторінка «Зв’язатися з нами».

2) Усунення небажаного налаштування “Відіслати всім”.

3) Правила замовлення програмового забезпечення співробітниками та учнями ЛІТ.

4) Сторінка Microsoft з допомоги в роботі з он-лайн сервісами.

5) Корпоративна соціальна мережа Yammer.

6) Як подолати помилки у встановленні
MS Office 365 (2019)

Корпоративний простір для співробітників та учнів:
Sharepoint – portal

Office 365 – хмарний простір для співробітників та учнів:
Portal Microsoft OnLine

Магазин безкоштовного програмового забезпечення для учнів та викладачів:

Замовлення програмового забезпечення користувачами відбувається через магазин ELMS (Electronic License Management System from Kivuto Solutions Inc)

Інструкція по встановленню Office 2019 для користувачів Office 365

Правила замовлення програмового забезпечення співробітниками та учнями ЛІТ

Шановні користувачі!
Cлужбі Ресурсного центру з підтримки користувачів: live та elms є технічними службами, що працюють на безкоштовній доброчинній основі. Вони виконують правила викладені на сторінці за вказаним посиланням, у зв’язку з цим:

  1. Чітко вказуйте запитання та необхідні допомогу.
  2. Не надсилайте листи подяк та скарг на робочі адреси elms та live – це лише збільшує работу працівникам технічних служб.
  3. Направляйте запитання на відповідну адресу (в корпоративному домені):
  • elms – програмове забезпечення,
  • live – поштовий простір та хмарні служби Office 365 ,
  • kursy – запитання з приводу організації та роботи підготовчих курсів,
  • lit – запитання загального змісту.