Збирання інформації

Проблеми інформації у освітній галузі

Нажаль освіта сьогодні перетворилася на над централізовану комерційну та безправну галузь, яку практично всі гілки влади розглядають як постачальника певної, дуже часто незеконно збираємої інформації. Це протиречить законам про освіту, про публічну інформацію та іншим. Це дуже негативно впливає на функціонування освітньої галузі, оскільки не тільки забирає у освітян найбільш важливий ресурс – власний час викладача, але й наражає на небезпеку всіх учасників освітнього процесу. Єдиним шляхом усунення цього негативного, але нажаль дуже поширеного явища є обгрунтована відмова від надання інформації, яка непередбачена законом або збирання якої не пов’язано з освітнім процесом. Така інформація має збиратися та зберігатися іншими гілками влади, і саме вони повинні нести відповідальність за порушення правил збирання та збереження інформації.

Законодавча база:


Порушення вимог законів зазвичай приводить до відповідальності різного рівня.

Перш ніж збирати інформацю спробуйте відповісти на декілька запитань:

  1. Чи є законним збирання такої інформації? Тобто чи не порушує збір такої інформації вимог законів.
  2. Чи потрібна ця інформація для освітніх цілей?
  3. Чи може існувати ця інформація у інших державних інституціях, які саме і відповідають за неї?
  4. Де зберігається ця інформація?
  5. Чи відповідають умови зберігання інформації вимогам законів?
  6. Хто відповідає за збереження цієї інформації?
  7. Чи виконуються вимрги законів при запланованому Вами збиранні та збереженні інформації?
  8. Якщо інформація, що збирається має на меті статистичну обробку, то чи є інформація, яка збирається знеособленою?

та багато інших питань, які можна прояснити уважно вивчивши закони.

Засоби збирання інформації

Форми